ماه ذی الحجه برای خودسازی خیلی مهم است ماه، ماه دعا است، ماه راز و نیاز با خدا است و یک قدری بیشتر نه فقط روز عرفه، نه فقط دهه اول اصلاً این ماه، ماه دعا، ماه رابطه، ماه خودسازی است .در یک کلام (به قول بزرگان و عارفان )می توان گفت که می توان در این ماه راه صد ساله را یک ماهه طی نمود البته به شرطها و شروطها!ماه «ذى الحجّه»، آخرین ماه «سال هجرى قمرى» است و ماهى است بسیار پربرکت. بزرگان دین هنگامى سپهرغدیر...
ما را در سایت سپهرغدیر دنبال میکنید
برچسب: فرصتی,دیگر,برای,حضور,ادای,بندگی,دربرابر,حضرت, نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 5:03